sobota, 10 września 2011

Scenariusz cz. 2 + podziękowania + odpowiedzi

Hej. Witam was dzisiaj. Jak się spało? Bo mi wyśmienicie : ) Mam dla was scenariusz - ciąg dalszy. Myślę że się będzie podobać. Przepraszam że teraz nie pozmieniałam kolorów - ale mam mało czasu - a sama to przepisywałam około 30 minut. 



( Nina, Fabian i Amber weszli na górę )

A : Zobacz, czyż nie jest piękna ?
N : Woow. Amber – ona jest ....
A : Poczekaj, dokończę – dla ciebie !
N : Dla mnie ?
A : Tak.
N : Dziękuję ( uśmiecha się ) ( przegląda się w lustrze )
F : ( podchodzi do Niny od tyłu ) Naprawdę. Pasuje do ciebie.
N : Naprawdę ?
A : Wiecie co ? Muszę szybko porozmawiać z Alfie’m. Zostawiam was.
N : Okej. ( Przegląda się dalej )
F : Nino ...
N : Tak ...
F : Chciałem zapytać, nie, nie zapytać, chciałem Ci zaproponować – nie, nie zaproponować. Omm . Chciałem się spytać – czy zechciałabyś zjeść jutro ze mną kolację ?
N : Fabi – oczywiście że TAK !
F : ( łapie ją za rękę ) Nino, wiedz że cokolwiek się stanie, jesteś dla mnie ważna. Byłaś, jesteś – i będziesz.
N : ( jest wzruszona ) Naprawdę ?
F : Heh, tak :  )
N : ( uśmiecha się )
F : Nina . Kocham cię.
N : ( zarumieniła się ) Ja ciebie też Fabi .
N & F : ( całują się )
Victor : Wybiła 10 – wiecie co to znaczy ? Macie dokładnie 5 minut – potem chcę usłyszeć jak upada TA szpilka.
F : Ok. Muszę lecieć. Zobaczymy się jutro rano – przy śniadaniu.
N : Dobrze – idź.
( Po przygotowaniach do spania – i plotkach z Amber – Nina zasypia )
SEN NINY :
Sara : Nino, słyszysz mnie ?
N :  Sara ?
S : Nino, to ja
N : Saro , co się dzieje ?
S : Moi rodzice z grobowca zabrali nie tylko elementy Ankh. Ale również i ... ( przestała )
N :  Co ? Co jeszcze Saro ? Co jeszcze ?
S : Wsłuchaj się – „ Za szafą twojej wielkiej miłośći – znajdziesz wskazówkę „
N : Saro , ale co to jest ?
S : Zawsze się modlę.
KONIEC SNU
( Rano )
( Nina wchodzi do salonu : są w nim Fabian , & Amber )
N :  Dzień Dobry
F : Hej
A : Cześć
N : Słuchajcie, Śniła mi się Sara
A : I co ? Co mówiła ?
N : Że to nie koniec. Że jej rodzice zabrali z grobowca nie tylko elementy Ankh.
A  : Ale co ?
N : Nie powiedziała. Wspomniała coś że „Za szafą mojej wielkiej miłości – znajdę wskazówkę
A : Wiem !! Fabian – Fabian jest twoją wielką miłością !
N :  Ammm ,  No tak , ale ...
F : Czy to możliwe ?
A : Przekonajmy się !
F : Ale nie teraz !
N : No tak
A : Ale czemu nie teraz ?
F & N : ( razem ) Eddie !
Eddie ( wchodzi akurat do salonu ) Co ja ?
N : Ommm ... Zastanawialiśmy się z Fabianem czy ty sobie sam dobierasz ciuchy. Bo są dobrane – Niesamowicie
E : ( jest zagubiony ) Eeee ... sam .
N :  Ahha . Ups
F : Okej. My już zjedliśmy, idziemy do szkoły.
N :  No tak.
A : Tak. Już idziemy.
F : ( mówi szeptem ) Teraz albo nigdy !
( Nina, Fabian i Amber wchodzą do pokoju Fabiana )
F : Amber. Pilnuj drzwi na wypadek gdyby Eddie czegoś zapomniał z pokoju.
A : Ok. ( stoi przy drzwiach )
F : Nina, pomóż mi
N : Ok. ( pcha szafę )
F : ( ciągnie szafę )
N : Jest, coś tu jest !
Jerome : ( otwiera drzwi )
J :  Hej, co ty tu ...
A : Niee ! nie wchodź
F : Kto to ?
A : Jerome
F : Ok. Wpuść go.
J : ( wchodzi )
A : Ok. Skrócę Ci to.
J : Mów
A :  Ninie śniła się Sara. Mówiła że to nie koniec. Że wskazówka jest w pokoju Fabiana. Za jego szafą.
N : ( kończą przesuwać szafę ) Oke. Trzeba tu chyba przyłożyć naszyjnik.
F : Dobra. Zrób to !
N : ( przykłada naszyjnik ) (  pojawia się napis w miejscu gdzie stała szafa )
„W piwnicy, na górnej listwie – tylko te z okiem Horusa – pierwszy w górę, drugi w dół, trzeci w górę w pół )
F :  Co to znaczy ?
( Napis znikł )
F : Nino – zapamiętałaś ?
N : Tak
J : Okej. Strasznie mnie to ciekawi. Ale muszę coś zjeść.
F : Ok. Widzimy się na zebraniu.
N : Dziś o północy.
F : Ale nikomu ani słowa
A : Czemu ?
N : Nikomu. Rozumiesz ?
A : Tak, Sibuna ?
F : Sibuna.
N : Sibuna
F : ( bierze za rękę Ninę i idą do szkoły )
( Po lekcjach, przy wypalonym drzewie )
A : Zebraliśmy się tu, by przyjąć trójkę nowych do klubu SIBUNA
Są nimi : Mara Jaffry , Mick Cambell oraz Jerome Clarke
A teraz powtarzajcie za mną ... Maro
„ Ja Mara Jaffry – w pełni świadomości przyrzekam strzec Tajemnicy Domu Anubisa i wszystkich jej sekretów”
Mara, Mick & Jerome : ( powtarzają zmieniając imiona )
Nina : Witamy was w szeregach Sibuny. Sibuna ?
Fabian, Patricia, Amber, Alfie, Mara, Jerome, Mick : ( powtarzają Sibuna )


*** 


Teraz muszę podziękować, za te wszystkie miłe komentarze pod ostatnim scenariuszem. Jest mi niezmiernie miło pisać dla was te scenariusze. Dziękuję gorąco za te przemiłe, przeurocze komentarze. To dla mnie ważne - by czytelnicy mnie lubili. 

***

Odpowiedzi na komentarze : 

Amber Millington : O ile wiem to nie. Casting wygrała Paulina. Więc dlatego jest na tym blogu stażystką - tak jak ja - ale z tą różnicą że ja nie wygrałam castingu. 

Daria : Jak na razie jesteśmy obydwie - ale po kilku tygodniach - jak pisze Oliwia - wraz z Dominiką Wybiorą jedną z nas.

Cieszę się że mogłam pomóc.
Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania do mnie - zadawajcie je pod moimi postami - na 100 % w następnej mojej notce pojawią się na nie odpowiedzi. 

Pozdrowienia

Nina



14 komentarzy:

domi.nika pisze...

piszesz naprawdę świetne komentarze :)

mam nadzieję że dodasz ich więcej ♥

Sibuna

Anonimowy pisze...

Masakra jak jestem pozytywnie zaskoczony heheheh, napiszę coś później bo teraz malo czasu mam;p SIBUNA

AleXx pisze...

Kiedy nasyępny scenariusz.?

sibuna3 pisze...

super dziewczyno masz talent :D :D :D

Daria pisze...

szkoda że tylko jedna z was zostanie :(

karla22222 pisze...

Ohhh :( Masz wielki talent ! Powinnaś poważnie zastanowić się nad współpracą z Niceloodeon , mogła byś pisać dla nich scenariusze do TDA :)

Pati ;D pisze...

Super ten następny scenariusz !!! Normalnie aż mi się chciało piszczeć w tym momencie z Niną i Fabianem :D
Czekam z niecierpliwością na następny

Anonimowy pisze...

Piszesz świetne scenariusze, gdy czytałam ten mało co brakowało a zjadłabym monitor.czekam na wiecej.

sibuna ;)

Anonimowy pisze...

Ty jesteś WSPANIAŁA!
Normalnie kocham czytać Twoje posty :) A scenariusze to normalnie BOMBA!
A ten moment z Niną i Fabianem Mmm!!!
Ekstra <3
Pozdrawiam Wielka Fanka TDA <3

Sibuna!

` Scream ;* pisze...

świetny scenariusz, kiedy następny ? ;P

Madzia pisze...

Powiem od razu jesteś zajebista po prostu brak mi słów, jak czytam twoje scenariusze czuję się jak bym oglądała serial pisz częściej plis :D oczywiście głosowałam na cb!!! :*
PS.Od kiedy jesteś na blogu wchodzę nawet 10 razy dziennie nawet w nocy ;)

Amber Millington pisze...

Jej,i znów następny świetny scenariusz :D
Naprawdę sama to piszesz ?
Jestem pod wielkim wrażeniem.
Czekam na następny
PS.
Jak byście czegoś potrzebowały(w sęsie pomocy przy blogu czy coś w tym stylu)to możecie na mnie liczyć.

Anonimowy pisze...

Gratulacje. Dziewczyno - wymiatasz!
Wasz blog jest super. Powodzenia i nie przestajcie
pisać. Ania :)

Paulina . xd pisze...

Gratuluje scenariusza ! zastanów się nad współpracą z Nick'iem . ♥ Dodawaj więcej scenariuszów w jeden dziń ! Hej podasz mi swoje GG ?

etykiety

"Rysujemy HoA" 1 odcinek 2 sezonu 1 sezon 100 odcinek 2 sezon 2012 Global Green Millenium Awards 3 sezon 4 Halo Party 4 sezon adresy akcja alex sawyer Alex Shipp Alfie allegro Amber Amelia Pinches Amneris amulety Ana Mulvoy - Ten animacje Anubis Anubis Unlocked artykuł Atlantis Avan Jogia BAFTA 2012 bankiety Benji Reed besty.pl blogowanie Bobby Lockwood bohaterowie Boohoo's Summer 2013 Brad Kavanagh BrainSurge bravo Bravo Girl Bravoora BTR Burkely Duffield buty niny casting chat ciekawe ClevverTV.com Cosas De La Vida coś tam Dani's House Daphne Das Haus Anubis demotywatory Disney Games 2008 do kupienia do rozszyfrowania domek dla lalek dotyk ra drzewo genealogoiczne dubbing e-bay Eddie Egipska tajemnica egipskie klasy ekipa emotikonki Eugene Simon Fabian Fabina facebook fan art fan iconki fanpage Figure It Out film filmiki fotki Frances Encell Frobisherowie Fun Club Fun Size gadżety hoa gala Gallows Hill gazetka Gazetka Tajemnice domu Anubisa gify Girls' Life Glitter Magazine głosowanie Gra o tron gry gwiazdy o Polsce H2O wystarczy kropla halloween Halo Awards het hius anubis het huis anubis HOA20 horror hotel 13 I Dream of Dinner iCarly informacje inne jabian Jade Ramsey Jara Jasper Jerome Jones + Jones Joy Kabian kalendarz kartki KCA 2012 KCA 2013 Keke Palmer Kids' Choice Awards kielich Ankh Klariza Clayton klątwa faraona kolaże kolekcja filmowa komunikat konkurs kontakt korbier krzyż Anubisa książki Księga Umarłych KT Rush kulisy Latino Grammys list live performance logo Louisa Burnham Louisa Connolly-Burnham Mara maraton Marome maska Anubisa Masked Man Max Schneider McDonald metryczki Mick mitologia Egipska MTV mundurki muzycy myspace nagłówki napisy pl Nathalia Ramos nick fashion Nick Screen Test nick shop nick.com nick.com.pl Nickelodeon Nickelodeon UK Nickelodeon US niewyjaśnione Nike Nina ninja nominacje nowości nowy aktor NYLON magazine odcinki odejście odejście niny odpowiedzi oficjalna strona oglądalność ogłoszenie Oko Horusa Olivier Biles opisy odcinków opisy postaci oszust parodia pary Patricia Peddie petycja Pierson Fode Pifie Piper plakaty plan lekcji plotki płyta z odcinkami po polsku pocałunek podobieństwa podszywanie podziękowania pokoje pomyłka Nickelodeon Poppy Poszukiwacze pozdrowienia pożegnanie prawdahoa.tumblr.com premiera promo proxy przeprosiny pytania quiz Rags ranking recenzja regulamin reklama reklama bloga Rikki Ronae RIP rocznica rodzeństwo romans Rufus rysunki Samantha Dorrance Sarah Frobisher-Smythe scenariusze Senet Senkhara sesja Sherlock sibuna skrypt sneak peek sonda Sophiya Haque soundtrack Specjalna Notka starożytny Egipt sukienka Summer in Transylvania Super Ninjas Ścieżka siedmiu grzechów talizmany tapety Tasie Dhanraj tata Jerome tatuaż TeenNick teledyski teleturnieje teletydzień test wiedzy the first time loser The Nickelodeon Fruit Shoot Skills The Song of Dreams The Touchstone of Ra tłumaczenie tommy girl transmisja polska Trudy tumblr Twist twitcam twitter uroczystość urodziny Vera Victor Victoria Duffield Victorious w siodle walentynki Wielkanoc wikipedia Wilcza krew Willow Jenks Wolfblood WooWoos world wide day party wróżba wycinek wydarzenia wygląd wyjaśnienia wyniki ankiety wywiad XEX Magazine z napisami z pamiętnika Niny z planu zapowiedź zdjęcia złap styl gwiazd hoa życzenia