poniedziałek, 3 września 2012

Kolekcje na allegro + Fotki + Wywiad Eugene Simone [NOWY!!]

Dobry wieczór, jak wiecie w kioskach jest już 3 część kolekcji filmowej 1 sezonu. Jeśli chcielibyście ją kupić, a nie macie możliwość bądź ochoty kupić osobiście to jest na allegro, tak samo jak poprzednia - 2.
KLIKNIJ W TEKST, 2 część kolekcji filmowej
KLIKNIJ W TEKST, 3 część kolekcji filmowej

Według tradycji, kolejne nowości w postaci fotek;























1 i 2 - Zdjęcia prywatne z twittera Tasie Dhanraj ze znajomymi
3 - Nathalia Ramos z SESAC Latina 2012 Music Awards z dnia 29 sierpnia
4 - Zabawne miny Alfiego, granego przez Alexa Sawyera
5 - Prywatne zdjęcie Louisy Burnham z twittera 


Znalazłam też coś o Eugene Simon, wywiad a temat jego życia. Mam nadzieję, że wam się spodoba, gdyż włożyłam wiele pracy, aby to przetłumaczyć i wiele czasu zajęło mi same poszukiwanie ciekawego materiału. Nie tak dawno to zostało przeprowadzone, więc nic starego wam nie prezentuje ;p


Londyńczyk Eugene Simon hitem amerykańskich wybrzeży, przybycie angielskiego dżentelmena taszczącego duży talent, ze znacznym urokiem. Role jak Lannister Lancel w hicie HBO Games of Thrones i Jerome Clarke w House of Anubis, Simon "zatapia zęby" w każdej postaci, którą gra, dodając życie i światło każdej z nich.

H Magazine: Jak myślisz gdzie dorasta twoje doświadczenie i czy przyczyniło się do tego kim jesteś tak jak tu siedzimy dziś? 
EUGENE SIMON: Jak sam powiedziałem jestem Londyńczykiem. Kiedy się urodziłem moja rodzina mieszkała w piwnicy w domu w centrum Londynu (...) , ale jedyne prawdziwe wspomnienia mam z tego to, że ja i mój brat spaliśmy w tym samym pokoju, na łóżkach piętrowych. Dziwnie, ale faktycznie wieś Dorset miała największy wpływ na mnie. Dorastałem grając w gry 40-40 (TAG najlepiej) i w fechtunek za pomocą bambusowych pałeczek z moim starszym bratem Charliem i najlepszych Piersem. A potem poszedłem do dwóch szkół z internatem na wsi na 5 lat. Więc jestem miłośnikiem zurbanizowanych miejscowości, jeżeli w jakikolwiek sposób kategoryzuje mnie. Myślę, że miasto dało mi poczucie rutynowej pracy, dyscypliny i prawdopodobnie gdzie mogę otrzymać bardziej formalny ton. Ale wieś dała mi ogromną ilość energii, miłości, natury, i myślę, że to na mnie przyjęło się bardziej zabawowy i pobudliwy w stronę mojej osobowości.
HM: Opowiedz mi o Lancel Lannister, postać z Game of Thrones. Co to jest za skandal z biznesem Cersei kuzyna Lancela i co jest w sklepie w sezonie 2?
ES: Lancel jest chłopakiem, który jest napędzany przez ogromne poczucie przywiązania do Domu Lannisterów. On jest posłuszny swoim przełożonym i on jest gotów zrobić to, co konieczne, aby utrzymać władzę swojej rodziny. Niestety to pozostawia go na manipulacje, które Cersei i Tyrion kuzyni tylko zbyt chętnie zrobić. A to prowadzi w "biznesie" skandalicznejCersei, że wspominają. Wspominają, że romantyczny związek z Cersei jest iluzją, że podda się, Lancel z jednej strony uważa, że jeśli naprawdę kocha Cersei to ona będzie oczywiście kochać go z powrotem, ale to nie jest bajkowa relacja. To dlatego w sezonie 2 nadal odnoszą się do Lancel jak do chłopaka, który jest w tragicznej granicy męskości. Pod koniec sezonu 2 można odkryć, jak kiepski wybór Lancela z kobiet będzie miał ogromny wpływ na jego życie.

HM: Mógłbym twierdzić, że po prostu się popisujesz w tym momencie, ponieważ również jesteś gwiazdą w Domu Anubisa. Opowiedz mi o Jerome Clarke.
ES: Jerome Clarke jest postacią w show, która często ma wielką przyjemność z korzystania z jego sprytu do żartu i oszukiwania domowników. Ale gdy ludzie pytają mnie o Jerome, zawsze skupiam się na nim jako dowcipniś, który osobiście nie jest co osobiście skupić się z charakterem (choć to świetna zabawa). Jerome jest w rzeczywistości całkowicie "zniszczony", nigdy nie miał bezpiecznego życia rodzinnego. On zawsze musiał działać swego rodzaju zastępczym rodzicem dla jego młodszej siostry, ponieważ ich ojciec nigdy nie był w pobliżu, w jego życiu, nie dawał  żadnego z uczuć, że tęskni, ale rzadko to robił. Więc Jerome wpada w kłopoty domyślnie, ale w przeciwieństwie do większości nie jest bez motywu. Coś ode mnie: Ci co nie zrozumieli, wyjaśniam tu chodzi, że postać ma charakter i jest "określona".
HM: Przejdźmy do stylu. Jak opisałbyś swój wygląd?ES: Myślę, że w ogóle staram się błądzić w kierunku stylu nieco bardziej formalnego albo tylko tak ludzie mówią mi. Ze względu na moją budowę noszę dość dopasowane ubranie, ale ubranie rano staram się nosić coś smartish z szacunku dla każdego, kto mnie widzi. Myślę, że staram się pokazać, że to wysiłek, więc może będę opisywać mój zestaw jako "szacunek". 
HM: Pozwól mi rzucić parę nazwisk na ciebie. Johnny Depp, David Beckham, Brad Pitt, Clive Owen. Który z tych mężczyzn wyróżnia się stylem dla Ciebie?ES: Dobrze wiesz, co na Kids Choice Awards 2012, pan Depp pojawił się i wydaje się być dość dobrze ubranym facetem. Nie byłbym w stanie powiedzieć, co projektant miał na myśli ani nic takiego, ale podobało mi się jak ktoś miał bardzo ładne sukienki. 
HM: Jeśli złapać cię w dzień wyłącznie zestawu, co będziesz nosić i gdzie cię tak ubranym znajdę?ES: No ja niewątpliwie, noszę jeden z moich strojów bohatera, więc musisz zrozumieć, jak mi się to wydaje zabawne, ponieważ może oznaczać dowolną ilość podanych rzeczy. Mogłem być albo w krawacie albo w kształtowanym mieczu (chodzi o jego drugą rolę)! Ale najprawdopodobniej znajdzie mnie w zielonym pokoju. Jestem zmęczony, spędzam czas z obsadą i ekipą, rozmawiając o tym, gdzie byłem lub o przygotowaniach do kolejnej sceny, którą robię.HM: Jak opisałbyś styl Lancela?ES: W tym sezonie chciałbym opisać styl Lancel jako "Jaime-owski".HM: Jeśli można byłoby zabić jeden trend, męski lub kobiecy, to co by to było?ES: Mężczyźni w krawacie z koszulką...
HM: Czy masz codzienne diety, treningi, który utrzymujesz trzymając się formularza?
ES: Zaznaczam punkt iść na siłownię lub pracę w domu, aby utrzymać siebie i zdrowie. Podczas pływania i siłowni, jest to po prostu najlepszy sposób, aby to zrobić. Zacząłem to najwięcej robić w ciągu ostatnich kilku miesięcy, po ciężkiej pracy z całym ciałem zaczynaumieszczać się mięśnie.
HM: Jeśli zamkniesz oczy i spojrzysz 5 lat dalej, gdzie chcesz, żeby droga Cię poprowadziła?
ES: Chciałbym próbował swoich sił w teatrze, miałbym szansę rozwijać się w tym aspekcie, moim zawodzie. Jednak wykonując na ekranie jest to coś, co mogę zrobić w ciągu ostatnich 10 lat (może nie do końca szczerze) i to jest coś, co daje bardzo dużo przyjemności w robieniu i jestem całkowicie zaangażowany w to. Prawdą jest, że 5 lat od teraz chciałbym powiedzieć, że nie ważne co medium,  ważne aby zbliżać się do wszelkich elementów pracy, które były oferowane do mnie z poczuciem nieustannego oddania. (..) ma to ogromne znaczenie dla mnie, a ja jestem gotów, starałem się, aby to osiągnąć.
 


Zdjęcia dołączone do artykułu [drugie trochę przycięte, gdyż chciałam pokazać wam głównie Eugene, a w rogu jest napisane to co wam tłumaczyłam ;)]



+Jak wrażenia wypowiedziami Eugene i co sądzicie o jego zdjęciach? :)
Ja uwielbiam tego aktora, moją ulubioną postacią męską z HoA jest właśnie Jerome. Awy go lubicie?












Skończył się pierwszy odcinek po miesięcznej przerwie, opisy nie będą już zamieszczane, bo większość już oglądała odcinki po angielsku.

Jeśli macie jakieś prośby dotyczące notek piszcie w komentarzu, a możliwe iż uwzględnię je pisząc. Czekam też na propozycje konkursów jakie mogłabym zorganizować ;)
CHCECIE WIĘCEJ DOWIADYWAĆ SIĘ O 3 SEZONIE, W TAKIM RAZIE ZAPRASZAM TUTAJ, SĄ TO NOTKI WŁAŚNIE O NIM >**<  >**<  >**< >**< >**<
+Zapraszam na prawdahoa.tumblr.com, wysyłajcie swoje propozycje - pod nagłówkiem jest rubryka "wasze posty" gdzie możecie dać swoją propozycje [gif+tekst]. Chcemy rozwinąć tą stronkę, mam nadzieję że też dodacie coś tam od siebie. Co do wystroju strony, dopiero orientuje się w tym całym edytowaniu jej. Jeśli znajdę trochę czasu to pozmieniam tam nieco.
+Zapraszam do pisania na oficjalny numer gg bloga - 42798552, dodawajcie i piszcie na facebooku http://www.facebook.com/profile.php?id=100002878222295 i wysyłajcie nowe informacje, tłumaczenia lub tekst do tłumaczenia o HoA na houseofanubispoczta@wp.pl

~Oliwia

7 komentarzy:

Sibuna pisze...

Wysłałem ci maila z zdjęciami HoA Mam nadzieje że się przydadzą.

Fan HOA pisze...

A ja go akurat nienawidzę :)

Olivia pisze...

do Sibuna: Dzięki, jak jutro będę pisać nową notkę, to możliwe iż dodam.
do Fan HOA: Każdy może mieć swoje zdanie ;) Ja np. nie lubię Fabiana.

Kaja ♥ pisze...

Jak można nie lubić Fabiana !! xD Ja nie lubię Joy ;P A poza tym świetna notka :)

Anonimowy pisze...

Też nie lubię Joy -,- A notka fajna ;D

Fan HOA pisze...

Ja też nie lubię Fabiana a nawet nienawidzę :D

wikkki pisze...

Ja lubię wszystkich z Hoa , nawet Joy ♥

~ Trixie:]

etykiety

"Rysujemy HoA" 1 odcinek 2 sezonu 1 sezon 100 odcinek 2 sezon 2012 Global Green Millenium Awards 3 sezon 4 Halo Party 4 sezon adresy akcja alex sawyer Alex Shipp Alfie allegro Amber Amelia Pinches Amneris amulety Ana Mulvoy - Ten animacje Anubis Anubis Unlocked artykuł Atlantis Avan Jogia BAFTA 2012 bankiety Benji Reed besty.pl blogowanie Bobby Lockwood bohaterowie Boohoo's Summer 2013 Brad Kavanagh BrainSurge bravo Bravo Girl Bravoora BTR Burkely Duffield buty niny casting chat ciekawe ClevverTV.com Cosas De La Vida coś tam Dani's House Daphne Das Haus Anubis demotywatory Disney Games 2008 do kupienia do rozszyfrowania domek dla lalek dotyk ra drzewo genealogoiczne dubbing e-bay Eddie Egipska tajemnica egipskie klasy ekipa emotikonki Eugene Simon Fabian Fabina facebook fan art fan iconki fanpage Figure It Out film filmiki fotki Frances Encell Frobisherowie Fun Club Fun Size gadżety hoa gala Gallows Hill gazetka Gazetka Tajemnice domu Anubisa gify Girls' Life Glitter Magazine głosowanie Gra o tron gry gwiazdy o Polsce H2O wystarczy kropla halloween Halo Awards het hius anubis het huis anubis HOA20 horror hotel 13 I Dream of Dinner iCarly informacje inne jabian Jade Ramsey Jara Jasper Jerome Jones + Jones Joy Kabian kalendarz kartki KCA 2012 KCA 2013 Keke Palmer Kids' Choice Awards kielich Ankh Klariza Clayton klątwa faraona kolaże kolekcja filmowa komunikat konkurs kontakt korbier krzyż Anubisa książki Księga Umarłych KT Rush kulisy Latino Grammys list live performance logo Louisa Burnham Louisa Connolly-Burnham Mara maraton Marome maska Anubisa Masked Man Max Schneider McDonald metryczki Mick mitologia Egipska MTV mundurki muzycy myspace nagłówki napisy pl Nathalia Ramos nick fashion Nick Screen Test nick shop nick.com nick.com.pl Nickelodeon Nickelodeon UK Nickelodeon US niewyjaśnione Nike Nina ninja nominacje nowości nowy aktor NYLON magazine odcinki odejście odejście niny odpowiedzi oficjalna strona oglądalność ogłoszenie Oko Horusa Olivier Biles opisy odcinków opisy postaci oszust parodia pary Patricia Peddie petycja Pierson Fode Pifie Piper plakaty plan lekcji plotki płyta z odcinkami po polsku pocałunek podobieństwa podszywanie podziękowania pokoje pomyłka Nickelodeon Poppy Poszukiwacze pozdrowienia pożegnanie prawdahoa.tumblr.com premiera promo proxy przeprosiny pytania quiz Rags ranking recenzja regulamin reklama reklama bloga Rikki Ronae RIP rocznica rodzeństwo romans Rufus rysunki Samantha Dorrance Sarah Frobisher-Smythe scenariusze Senet Senkhara sesja Sherlock sibuna skrypt sneak peek sonda Sophiya Haque soundtrack Specjalna Notka starożytny Egipt sukienka Summer in Transylvania Super Ninjas Ścieżka siedmiu grzechów talizmany tapety Tasie Dhanraj tata Jerome tatuaż TeenNick teledyski teleturnieje teletydzień test wiedzy the first time loser The Nickelodeon Fruit Shoot Skills The Song of Dreams The Touchstone of Ra tłumaczenie tommy girl transmisja polska Trudy tumblr Twist twitcam twitter uroczystość urodziny Vera Victor Victoria Duffield Victorious w siodle walentynki Wielkanoc wikipedia Wilcza krew Willow Jenks Wolfblood WooWoos world wide day party wróżba wycinek wydarzenia wygląd wyjaśnienia wyniki ankiety wywiad XEX Magazine z napisami z pamiętnika Niny z planu zapowiedź zdjęcia złap styl gwiazd hoa życzenia