środa, 16 stycznia 2013

Tumblr Nickelodeon + Twitter + Wywiad z Alex Shipp

Hej, jak już część z was wie ten oto blog został nominowany do tytułu najlepszego bloga o HoA. Chciałabym podziękować za nominację oraz za głosy, które już część z was oddała. Jednak jeśli ktoś by chciał zagłosować na nas to zapraszam KLIKNIJ TU, GŁOSOWANIE W ANKIECIE

Przez jakiś czas już nie odwiedzałam oficjalnego tumblr Nickelodeon. Teraz postanowiłam nadrobić zaległości i wstawiam to wszystko co jest związane z HoA.
Ciasto z okiem Horusa;




Tłumaczenie dopisku koło zdjęcia; Oni upiekli teraz. ...trochę stygnie, miał być szereg...













Pozostałość to gify;













Na stronie głównej nick.com pojawiła się też nowa reklama HoA [napisu 2 zdanie stare];

Tłumaczenie; Odkrywać wskazówki. Nic nie jest tym, czym się wydaje w House of Anubis. Czy Tobie przydadzą się wszystkie wskazówki?





Jakiś już czas nie było postów z twittera, więc nadrabiamy.
Louisa Connolly-Burnham;
Tłumaczenie; "gabbygreen94: sososososo nie mogę się doczekać, aby rozpocząć filmowanie #Wilcza krew #2 seria #nowe zamczysko" słyszę siostrę! #niesamowity zaszczyt #ehhheeh


Tasie "Lawrence" Dhanraj;





Tłumaczenie; Myślę, że będę tęsknić za najbardziej specjalnym facetem z zespołu HoA





Tłumaczenie; Noszę tak wiele warstw, gotowa na dzień filmowania w lesie #zamarzanie mojego tyłka




Tłumaczenie; Filmowanie w lesie.














Nathalia Ramos;
Tłumaczenie; Pierwszy dzień w szkole.




Długo szukałam wywiadów z Glitter Magazine [można mieć je tylko jeśli kupi się gazetę - w internecie nigdzie nie ma], jednak tak długo szukałam, że znalazłam zdjęcie strony wywiadu Alex Shipp!
Tłumaczenie;
ALEXANDRA SHIPP 
Poznajcie nowego członka obsady House of Anubis.
Nowicjuszka Alex Shipp dołączyła do obsady House of Anubis w tym sezonie jako promienna i przygodowa amerykanka "Kara Tatiana Rush" lub "KT Rush". Przed HoA, Alex zagrała w Victorious oraz Switched at Birth. Jaki charakter ma KT? I jaka jest osoba odgrywająca ją? Przeczytaj nasz ekskluzywny wywiad, aby dowiedzieć się więcej o Alex Shipp.
GLITTER: Dołączyłaś do obsady HoA jako "Kara Tatiana (KT) Rush". Jak ona pasuje do załogi?
ALEX: Ona jest zabawną, kochającą dziewczyną z silnymi moralnościami i dobrym sercem. Bardzo dobrze pasuje do obsady, ponieważ jest śmiała i inteligentna.
GLITTER: W jaki sposób odnosisz się do postaci KT? 
ALEX: Jest nieco szorstka z zewnątrz, ale lubię że jest sobą! Ona jest zawsze gotowa,aby przejść "dodatkowe mile" i zdecydowanie uważam, że jestem taka też!
GLITTER: Co uważasz za najbardziej ekscytujące po dołączeniu do obsady?
ALEX:  Każdy jest rodziną. Wszyscy razem pracują i spędzają nasze weekendy razem. Wszystko to miłość i wsparcie w tym zwariowanym gronie!
GLITTER: Jaką masz nadzieję wobec swojej postaci? 
ALEX: Naprawdę KT chcę mieć własny "głos" i odnaleźć się tej różnorodnej grupie osób. Ona ma prawdziwą odwagę i jestem podekscytowana zobaczeniem brania jej udziału w podróżach po przygodę w House of Anubis.
GLITTER: Jakie 3 rzeczy czytelnicy Glitter powinni wiedzieć o Tobie?
ALEX: Zdecydowanie chcę, aby czytelnicy zobaczy jak ja stworzyłam KT w House of Anubis. Zawsze staram się znaleźć nowe sposoby robienia mojej postaci wyróżniającej się, myślę że robię coś dla siebie. Kocham moją pracę, moją rodzinę i moich przyjaciół.
GLITTER: Jak się przygotować do przesłuchania HoA?
ALEX: Przygotowywałam się do gry KT (...) oceniłam ją, kim ona jest według opisu, nie tylko jej charakter, ale także w jaki sposób można zagrać ją jeszcze w serialu. Zrobiłam ją prawdziwą i rzeczywistą, myślę że.. byłam w stanie uzyskać obsadę do tej roli.
GLITTER: Kiedy zdałaś sobie sprawę, że chcesz być aktorem?
ALEX: W bardzo młodym wieku wiedziałam, że chcę być aktorką. Ja kochałam grać i tworzyć postacie, aby zabawiać moich przyjaciół i rodzinę. Zawsze byłam klasowym clownem [klaunem], poszukiwałam uśmiechu na twarzach ludzi. 
GLITTER: Jakie jest twoje pierwsze wspomnienie z wykonaniem jej?
ALEX: Grałam w The Stinky Cheese Man  w młodzieżowym teatrze Phoenix kiedy byłam naprawdę młoda. Mam zamiłowanie do tego, aby być w centrum uwagi..!
GLITTER: Jak pokonać tremę?
ALEX: Przed House of Anubis ja zawsze byłam zdenerwowana. Teraz kiedy pracuje z niesamowitą obsadą i załogą, myślę że moje motylki ustąpiły [CHODZI TU O MOTYLKI W BRZUCHU]
GLITTER: Jakie masz rady dla innych dziewczyn WHO ROCK, które interesuje bycie aktorem?
ALEX: Ciężka praca -- nikt nie będzie realizował swoich marzeń, tylko TY!

+Jak wam się podoba? Mam nadzieję, że docenicie moją pracę komentarzami, bo trochę się bawiłam i z tłumaczeniem i z rozszyfrowaniem co tam pisze [czytałam ze zdjęcia zrobionej kartki]














Zapraszam do lajkowania fanpage tego oto bloga http://facebook.com/houseofanubisinfo zadawajcie pytania na tablicy, piszcie propozycje udostępniania, komentujcie i bądźcie na bieżąco z blogiem.
Dodawajcie do znajomych konto Fan Houseofanubisinfo gdzie można popisać wiadomości prywatne i również wiedzieć co się dzieje z blogiem http://facebook.com/fan.houseofanubisinfo
Jeśli wiecie coś ciekawego na temat HoA co nie było jeszcze na blogu lub macie jakieś informacje, zdjęcia wysyłajcie je na houseofanubispoczta@wp.pl
~Oliwia

 

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Extra ! :D
Na prawdę Twój blog jest extra ;) .

Anonimowy pisze...

hmm... całkiem ciekawy wywiad :D podziwiam cię za to, że chce ci się to wszystko tłumaczyć ;)
~ Martyna

Anonimowy pisze...

fantastyczna notka. :))

Anonimowy pisze...

super wywiad. :D
myślę , że coraz bardziej lubię KT. :)

Anonimowy pisze...

Hi there, I enjoy reading all of your post. I wanted to write a little comment to support you.
My web blog ... Luis Souto ecommerce projects handled recambios nauticos

Agoolek pisze...

super blog, najlepszy mozesz wejsc na mojego?

Anonimowy pisze...

lol ogladam Switched at Birth ale nie widzialam jej nigdy.. wie ktos moze w ktorym odcinku byla? :)

etykiety

"Rysujemy HoA" 1 odcinek 2 sezonu 1 sezon 100 odcinek 2 sezon 2012 Global Green Millenium Awards 3 sezon 4 Halo Party 4 sezon adresy akcja alex sawyer Alex Shipp Alfie allegro Amber Amelia Pinches Amneris amulety Ana Mulvoy - Ten animacje Anubis Anubis Unlocked artykuł Atlantis Avan Jogia BAFTA 2012 bankiety Benji Reed besty.pl blogowanie Bobby Lockwood bohaterowie Boohoo's Summer 2013 Brad Kavanagh BrainSurge bravo Bravo Girl Bravoora BTR Burkely Duffield buty niny casting chat ciekawe ClevverTV.com Cosas De La Vida coś tam Dani's House Daphne Das Haus Anubis demotywatory Disney Games 2008 do kupienia do rozszyfrowania domek dla lalek dotyk ra drzewo genealogoiczne dubbing e-bay Eddie Egipska tajemnica egipskie klasy ekipa emotikonki Eugene Simon Fabian Fabina facebook fan art fan iconki fanpage Figure It Out film filmiki fotki Frances Encell Frobisherowie Fun Club Fun Size gadżety hoa gala Gallows Hill gazetka Gazetka Tajemnice domu Anubisa gify Girls' Life Glitter Magazine głosowanie Gra o tron gry gwiazdy o Polsce H2O wystarczy kropla halloween Halo Awards het hius anubis het huis anubis HOA20 horror hotel 13 I Dream of Dinner iCarly informacje inne jabian Jade Ramsey Jara Jasper Jerome Jones + Jones Joy Kabian kalendarz kartki KCA 2012 KCA 2013 Keke Palmer Kids' Choice Awards kielich Ankh Klariza Clayton klątwa faraona kolaże kolekcja filmowa komunikat konkurs kontakt korbier krzyż Anubisa książki Księga Umarłych KT Rush kulisy Latino Grammys list live performance logo Louisa Burnham Louisa Connolly-Burnham Mara maraton Marome maska Anubisa Masked Man Max Schneider McDonald metryczki Mick mitologia Egipska MTV mundurki muzycy myspace nagłówki napisy pl Nathalia Ramos nick fashion Nick Screen Test nick shop nick.com nick.com.pl Nickelodeon Nickelodeon UK Nickelodeon US niewyjaśnione Nike Nina ninja nominacje nowości nowy aktor NYLON magazine odcinki odejście odejście niny odpowiedzi oficjalna strona oglądalność ogłoszenie Oko Horusa Olivier Biles opisy odcinków opisy postaci oszust parodia pary Patricia Peddie petycja Pierson Fode Pifie Piper plakaty plan lekcji plotki płyta z odcinkami po polsku pocałunek podobieństwa podszywanie podziękowania pokoje pomyłka Nickelodeon Poppy Poszukiwacze pozdrowienia pożegnanie prawdahoa.tumblr.com premiera promo proxy przeprosiny pytania quiz Rags ranking recenzja regulamin reklama reklama bloga Rikki Ronae RIP rocznica rodzeństwo romans Rufus rysunki Samantha Dorrance Sarah Frobisher-Smythe scenariusze Senet Senkhara sesja Sherlock sibuna skrypt sneak peek sonda Sophiya Haque soundtrack Specjalna Notka starożytny Egipt sukienka Summer in Transylvania Super Ninjas Ścieżka siedmiu grzechów talizmany tapety Tasie Dhanraj tata Jerome tatuaż TeenNick teledyski teleturnieje teletydzień test wiedzy the first time loser The Nickelodeon Fruit Shoot Skills The Song of Dreams The Touchstone of Ra tłumaczenie tommy girl transmisja polska Trudy tumblr Twist twitcam twitter uroczystość urodziny Vera Victor Victoria Duffield Victorious w siodle walentynki Wielkanoc wikipedia Wilcza krew Willow Jenks Wolfblood WooWoos world wide day party wróżba wycinek wydarzenia wygląd wyjaśnienia wyniki ankiety wywiad XEX Magazine z napisami z pamiętnika Niny z planu zapowiedź zdjęcia złap styl gwiazd hoa życzenia